Transformace moderního muže

Transformace není jen o radikální změně vzhledu; pro mnohé muže to znamená víc než jen proměnu postavy.

Lepší postava je běžný výsledek, ale chci ti představit hlubší smysl než jen ztrátu tuku a nárůst svalů. Ano, změníš svůj vzhled, ale klíčová proměna nastane ve tvém mindsetu.

Získáš větší jistotu a důvěru pro své vlastní slovo. Začneš se chovat jinak ve všech vztazích. Staneš se lepší verzí sebe sama.

Transformace těla a mysli přinese pozitivní dopady i na tvou práci, kariéru nebo podnikání. Mluvím z vlastní zkušenosti, protože jsem to pozoroval již na řadě chlapů, kteří prošli mým programem.

BEFIGHTER se zaměřuje na expanzi ve více oblastech života než jen fyzické kondici.

Tento program jsem vytvořil, protože chceš-li opravdu změnit svůj život, potřebuješ systém. Systém, který ti umožní dělat a zaznamenávat pokrok.

Jsem neustále na cestě hledání optimálního systému pro muže, který jim umožní žít svůj život naplno, inspirovat a vést ostatní svým vlastním příkladem.

Sám jsem po uričtých životních lekcí redefinoval, co znamená úspěch v mém životě.

Dál pracuju s kouči a mentory, cestuji na semináře a workshopy. Testoval jsem mnoho systémů, metod a nástrojů pro větší jistotu, moc a sílu v životě muže.

Ze své účasti v různých programech a výzvách zaměřených na osobní rozvoj jsem zjistil, že se využívají podobné nástroje.

Kromě drobných odlišností zůstávají základní principy stejné.

Obecný postup by šel nastínit nějak takto:

  1. Ovládni svou kondici, výživu a zdraví. Staň se fyzicky zdatným, získej kontrolu nad svým tělem a otevři cestu k moci a vládě nad svým životem.
  1. Projasni svou mysl a sebejistotu. Strategická práce na tvé mentální odolnosti, výkonu a pohodě ti umožní využívat vnitřní potenciál naplno. Konzistentní využívání technik, nástrojů a osvědčených strategií.
  1. Změň své chování ve vztazích – ať už osobních nebo pracovních. Jak se změníš ty, změní se i reakce lidí kolem tebe. Stavěj na tomto a projevuj nejvyšší uznání, čest a lásku, abys dosáhl vztahů, po kterých toužíš.
  1. Získej moc a jistotu o své identitě a schopnostech. Tvoje energie v práci, podnikání nebo kariéře se posune na vyšší úroveň. Staneš se vytrvalou, rozhodnou a produktivní „mašinou“ a to se projeví i na tvé finanční situaci.

 

Přestože to vypadá prostě, není to snadné. Vyžaduje to úsilí a čas. Musíš se rozhodnout zmocnit se svého života. Bez určitého závazku – stát se silnější a produktivnější verzí sebe sama, se to neobejde.

Pokud jsi připraven na největší transformaci svého života a nechceš ji podstupovat sám, klikni sem.

Tato příručka ti ukáže cestu, ale úsilí musíš vložit ty.

Nabídne ti náhled, jak překonat pochyby. Dá ti sílu vidět světlo na konci tunelu a odhalí vzrušující pravdu o tom, jak můžeš žít jako svoje silnější, jistější a rozhodnější verze, pokud se pro to rozhodneš.

Začni se Svým Tělem

Jak jsem ti již řekl, prvním krokem k dosažení moci je získat zpět kontrolu nad svým tělem. Tvoje tělo je klíčem ke změnám, které chceš vidět ve všech oblastech svého života. 

Zaměřením se na transformaci tvého těla prostřednictvím snížení tělesného tuku a budováním svalové hmoty výrazně zlepšíš kvalitu svého života. Doslova tak prodloužíš životnost svého těla a posílíš své kognitivní schopnosti. Problémy začneš řešit s mnohem větší efektivitou – na úrovni, kterou jsi ještě nezažil, a to díky pozvednutí tvé kreativity.

Seznam pozitivních změn, které tě čekají, je dlouhý. Klíčem k jejich dosažení je pravidelné „používání“ tvého těla. To může zahrnovat zvedání těžkých vah v tělocvičně, běhání do kopce, ale i jednoduchý domácí workout ve tvém obývacím pokoji.

Pokud již navštěvuješ posilovnu nebo pravidelně trénuješ, dalším cílem je začít ještě před odchodem z domu. Vstaň o něco dříve a udělej 50 kliků, běž na 10-20 minutovou procházku nebo zahrň mobilitu. Začni svůj den pohybem.

Nejjednodušší způsob, jak si vybudovat návyk a dodržovat pohybovou rutinu, je být součástí komunity lidí s podobnými cíli. Připoj se ke skupině, která tě inspiruje a motivuje, ideálně s kvalitním koučem, který tě povede ke zodpovědnosti během tvé cesty za cílem.

 Klikni sem a zjisti více o transformačním programu BEFIGHTER.

Navštěvuješ-li již tělocvičnu, měl bys dbát na jednu věc: plánuj dopředu a vytvoř si systém.

Každodenní pohyb se „jen tak nestane“, pokud neplánuješ dopředu a necháš se vést náhodnými rozhodnutími o tom, kde, kdy a jak cvičit.

Zbytečně to nekomplikuj. Cílem je zapojit pohyb do každého dne, abys byl více fyzicky aktivní a získal kontrolu nad svým tělem. Začni pomalu a postupně zvyšuj intenzitu, nebo vyhledej podporu kouče, který pro tebe navrhne vhodný program.

Tím předejdeš zmatku a frustraci z toho, že tvá snaha nepřináší požadované výsledky.

Tato část se nazývá “Denní aktivita”. Každý den, po splnění pohybu, při kterém se trochu zapotíš, si můžeš odškrtnout první bod. Ale kontrola nad tvým tělem tímto návykem rozhodně nekončí.

Výživa je další zásadní součástí, stejně jako pravidelný trénink a pohyb. Vše, co konzumujeme, ovlivňuje náš fyzický, mentální i emocionální stav, což má přímý dopad na naši produktivitu. 

Další bod, který můžeš získat hned ráno, spočívá v jednoduchém návyku: začni den přípravou smoothie ze zelené zeleniny. Rozmixuj bobulovité ovoce – maliny, borůvky, přidej odměrku proteinu, špenát nebo kapustu a zapni mixér.

Stejně jako v tréninku, nastavme svůj den pro úspěch, což znamená zařadit smoothie hned ráno po probuzení.

Správná výživa je klíčová pro optimalizaci našeho života. Pokud chceme změnit své tělo i život, tento krok nelze přeskočit.

Důvod, proč jsou pohyb a výživa na prvním místě, je prostý: jsou základem pro všechny ostatní aspekty spokojeného života.

Mentální Síla a Sebedůvěra

Na úvod trochu statistik. Až 75 % mužů bojuje s vlastním myšlením, pokud jde o produktivitu a dokončení nezbytných úkolů.

„Víme, co máme dělat a když to opravdu děláme, dostaneme to, co chceme.“

Problém spočívá v jednoduchém slově „dělat“.

Všichni víme, že celozrnné potraviny jsou pro naše tělo dobré, zatímco ultrazpracované potraviny ne. Víte, co byste měli vybírat.

Ale děláte to? Většinou ne. Nebo ne s takovou konzistencí, abyste dosáhli požadovaných výsledků.

Část řešení spočívá v odpovědnosti. Proto je systém v programu BEFIGHTER tak účinný. Pomáhám chlapům najít strukturu, rovnováhu a systém, který jim vyhovuje, a vedu je k odpovědnosti během jejich cesty za výsledky.

Ale nemohu být neustále se všemi. Většina lidí se mnou stráví 3-4 hodiny týdně. Snažím se podporovat zodpovědnost prostřednictvím videohovorů přes Zoom, psaní emailů, zpráv. Zbytek času, 164-165 hodin, vyžaduje vlastní disciplínu.

Důležité je najít způsob, jak překonat vnitřní boje a přepsat příběhy, které si vyprávíme.

U většiny mužů jsou tyto příběhy plné pochyb, strachu a obav z neúspěchu.

Jak to změnit?

Existuje denní návyk, který zajistí, že z domu odejdete připraveni čelit všem výzvám.

Prvním je meditace.

Meditace neznamená sedět se zkříženýma nohama, broukat si „ooo“ a myslet na nic. Tvůj mozek jede na plné obrátky, takže myslet na nic není možné. Cílem není „zastavit“ myšlení, ale začít ho lépe kontrolovat.

Když se to naučíme, můžeme věci zpomalit a na chvíli odstranit negativní myšlenky, příběhy a pocity úzkosti.

Častým procvičováním si osvojíme kontrolu nad úzkostí a stresem, a to i mimo dobu meditace. Protože meditace je cestou k ovládání vaší mysli a myšlení je klíčovým hráčem v této transformační hře.

Začněte s 5 minutami a s časem zvyšujte dobu až na 20 minut nebo více.

Během meditace si vyberte konkrétní mantru, která vám dodá sílu. Mantra je opakování určité věty ve vaší hlavě.

Když vaše mysl začne bloudit k rušivým nebo stresujícím tématům, vraťte se k mantře.

Mantra může znít například: “Každý dělá, jak nejlíp umí, sám pro sebe” nebo „Moje úzkost je můj vzrušení.“ V 99 % případů je to pravda. Nejvíce vzrušující věci v mém životě přinášejí stres, strach, úzkost i pochybnosti, ať už jde o velký milník v podnikání nebo plánování se partnerkou.

Jsem za tyto momenty vděčný a nadšený. Chtěl jsem je a jsem rád, že jsou nyní realitou. Ale způsobují úzkost a stres, který nás oslabuje. Opakováním této mantry při meditaci získávám zpět sílu a kontrolu nad tím, co to do mého života přinese.

Dalším příkladem je situace, kdy vím, že mám v daný den hodně práce. Používám mantru: „Jsem tvůrce a dnes budu tvořit s mocí, účelem a vášní.“ Opakování této mantry mi pomáhá získat sílu a motivaci k produktivitě a efektivitě při plnění pracovních úkolů.

Ať už potřebujete sebedůvěru, ocenění nebo zmírnit stres a úzkost, vždy existuje mantra, kterou si můžete vytvořit nové přesvědčení. Pamatujte, přesvědčení je pouze myšlenka, kterou si opakujeme tak často, až jí nakonec uvěříme.

Toto je nesmírně mocný nástroj, který bych doporučil každému muži.

Druhá část v této oblasti je také velmi silná. Jde o pracovní list, který se vyplňuje každý den. Jedná se o dotazování vlastních myšlenek pomocí metody W.O.R.K.

Stresující situace/události v našem životě nejsou sami o sobě stresující, ale naše myšlenky o těchto situacích ano. Zmíněná metoda nabízí vytvoření dalších perspektiv a ukončení zbytečného lpění nebo bolesti.

WORK je sérií otázek, které vás nutí podívat se na jakoukoliv situaci, ať už dobré či špatné, najít v ní pozitivní aspekt a životní lekci. Poté budete jasně vědět, jak tuto lekci aplikovat na všechny aspekty vašeho života.

Neschopnost vidět negativní situace z jiného úhlu pohledu a naučit se z nich znamená, že se budou opakovat a vy nikdy neporostete.

Tento pracovní list vám pomůže změnit myšlenkový postoj a vidět možnosti ve všech situacích.

Nazývat tento nástroj „dobrou pomůckou“ je velké podcenění.

Pokud chcete kopii pracovního listu pro metodu WORK napište mi na email: [email protected] 

Vztahy a Sociální Vliv

Vztahy jsou klíčové pro náš život. Mnozí muži věnují pozornost vztahům až jako poslednímu, přestože by měly být prioritou. Právě ve vztázích nacházíme poslání, lásku a vášeň, které nás motivují ve všem, co děláme.

„Podle vědeckých poznatků savci potřebují společenství pro přežití.“

Jsme úspěšní, když jsme součástí komunit. Nemůžeme ignorovat potřebu druhých.

Chceme vytvářet rodiny, zajímá nás názor vrstevníků a jsme soutěživí. To vše je instinktivní a zakódované v naší DNA.

Klíčem k užívání si vztahů a společenství je vážit si jich a být za ně vděční. Nedělat tak, znamená risk ztráty.

Je důležité ukázat vděčnost a ocenění, protože stejně jako my, i ostatní potřebují cítit podporu.

Nyní, když chápete důležitost vztahů, je čas na akci.

Pokud jste aplikovali předchozí kroky, váš celkový přístup ke vztahům se změní.

Lidé to pocítí. Bude z vás cítit jiná energie. 

Prozradím vám snadnou a účinnou strategii pro kvalitnější vztahy.

Co takhle promluvit se svou partnerkou, odložit telefon, vypnout TV a vést opravdový rozhovor? Řekněte jí, jak si vážíte všeho, co pro vás udělala, a že jste vděční za váš vztah.

Možná jste to nikdy neudělali, ale je to strategie, která může transformovat váš vztah.

Je to jednoduché, protože je to upřímné. Stačí dvě minuty.

Co kdybyste to dělali každý den?

To je druhý krok ve zlepšení vašich vztahů. První krok byl ukázat, že jste se změnili, díky práci na těle a myšlení.

Nejjednodušší způsob, jak povznést vztahy, je každodenní „vděčná zpráva“. Může to být hlasová zpráva, ručně psaný vzkaz, text, poznámka na zrcadle, nebo přímý pohled do očí a slova. Klíčem je konzistence.

Používejte fráze jako „jsem vděčný“, „miluju“ nebo „vážím si“, ale najděte i další. Jde o to ukázat, že si uvědomujete, co máte.

Je to jednoduché, ale má to obrovský dopad na vaše vztahy. Nikdy to nepřehlížejte.

Bez partnerky? Tato technika funguje i pro rodinu, přátele, kolegy. Ale pokud máte partnerku, měla by být vaší prioritou.

Vaše království potřebuje krále a ten by měl mít i svou královnu. První vděčností zpráva by proto měla směřovat k ní.

Vztahy vyžadují uznání a vděčnost, jinak je ztratíme, nebo nás přemůže stres z vnitřních problémů vztahu, což vede k menší produktivitě.

Pokud máme problémy ve vztazích, ovlivňuje to naší soustředěnost. 

Druhým krokem je pravidelné rande. Kdy jste naposledy šli s partnerkou na skutečné rande?

Myslím rande, na které jste si dali záležet, nechali telefon doma a byli plně přítomni. Zvažte, co pro ni znamená kvalitní čas s vámi.

Strategie „rande“ zahrnuje plánování rande každý týden. Nemusí to být vždy večeře, ale musí to být kvalitní čas s partnerkou.

Cílem je „ukázat“ vděčnost, kterou jste již projevovali vděčnou zprávou, a strávit s ní skutečně kvalitní čas.

Pro „svobodné“ muže: Buďte společenští a užívejte si svobody. Plánujte aktivity s rodinou, přáteli nebo pomáhejte ve vašem okolí. Jde o projevení vděčnosti za to, co máte v životě.

Opakování: Dokončili jste část 1 a 2, vaše jistota a sebevědomí se zvýšily. Vaše vztahy se již zlepšily. Přidáním každodenních vděčnostních zpráv a týdenního rande se vaše vztahy naplní vášní.

Profesionální Růst a Úspěch

Tato oblast se týká financí, které zahrnují investice, kariéru, úspory a všechno, co souvisí s penězi.

Finanční situace se často odrazí na splnění předchozích kroků. Transformace těla vede k vyšší energii a produktivitě, což se projeví i ve finančním úspěchu.

Změna myšlení umožní efektivnější komunikaci a působení v práci nebo podnikání. Lepší kontrola vztahů sníží stres a umožní lepší výkony ve všech oblastech života.

Finanční zlepšení je přirozeným důsledkem těchto změn, ale to neznamená, že nemáme přidat další kroky pro úplnou transformaci.

Dva návyky, které doporučuji, jsou metaforicky označený jako „Nákup“ a „Prodej“. „Nákup“ znamená najít nové znalosti nebo obchodní příležitosti. „Prodej“ znamená aplikovat tyto nové znalosti nebo vytvořit nový obchodní obsah.

Tento přístup by měl být součástí každodenní práce, aby se zabránilo výmluvám a bylo dosaženo konzistence.

Úspěšní lidé se soustředí na ovládnutí základů a konzistenci, než se pouští do složitějších strategií.

Pro úspěšnou transformaci života jsou klíčové dva aspekty:

  1. Smysl a účel: Bez smyslu a účelu není možné dosáhnout významného pokroku. Je důležité vnášet pravé já do práce a podnikání pro dosažení úspěchu.
  1. Síla těla: Kontrola nad vlastním tělem je základem pro úspěch v dalších oblastech. Pokud cítíte bezmoc, začněte právě u svého těla, což vám pomůže získat kontrolu nad celým vaším životem.

 

Závěrem…

Úspěch není náhoda, ale výsledek promyšlených kroků a strategií. Aby každý muž dosáhl svých cílů, je nezbytné, aby postupoval systematicky a s jasnou vizí. 

  1. Stanov si jasnou vizi: Víš, kam směřuješ? Co chceš ve svém životě dosáhnout? Tvoje vize by měla být jasná a měřitelná. Představ si, jak by měl tvůj ideální život vypadat ve všech oblastech – tělo, mysl, vztahy, finance.
  1. Nastav si cíle na kvartál: Rozděl si svou cestu k vizi do menších, spravovatelných částí. Stanov si cíle pro každý kvartál. To ti umožní udržet se na správné cestě a pravidelně hodnotit svůj pokrok.
  1. Analyzuj a plánuj: Každý cíl by měl být rozdělen na konkrétní, analytické kroky. Co potřebuješ udělat, aby jsi dosáhl každého kvartálního cíle? Jaké jsou denní nebo týdenní úkoly, které tě přiblíží ke tvému cíli?
  1. Každodenní kroky: Úspěch vyžaduje konzistentní úsilí. Každý den bys měl podnikat kroky, které tě přiblíží ke tvým cílům. To může zahrnovat cvičení, meditaci, čtení, budování sítě kontaktů nebo práci na tvém podnikání (vedlejším příjmu)
  1. Čas není omluva: „Nemám čas“ často skrývá hlubší problémy. Je to o prioritách. Pokud cítíš, že nemáš čas, udělej audit svých denních rutin a zaměř se na efektivní časový management. Nejde o to najít perfektní rovnováhu nebo být mistrem světa ve všech oblastech, ale o to dělat neustálý pokrok a vyvíjet se.
  1. Strategie a odpovědnost: Úspěch vyžaduje nejen cíle, ale i strategie pro jejich dosažení. Vytvoř si plán, který je realistický a udržitelný. Záleží i na tvém prostředí, připoj se do komunity s vyššími standardy, získej podporu, odpovědnost a důležitou zpětnou vazbu.
  1. Dodržuj své závazky: Buď odpovědný sám k sobě a svým cílům. Když řekneš, že něco uděláš, dodrž to. Tato disciplína a důslednost jsou klíčem k dosažení dlouhodobého úspěchu a transformace.

Pamatuj, úspěch je cesta, ne destinace. Každý krok, který podnikneš, tě buďto přiblíží nebo oddálí od tvé vize. 

Líbíl se ti příspěvěk, budu vděčný za sdílení!

Facebook
LinkedIn

Uvažuješ o účasti v programu BEFIGHTER, ale rád by sis o tom nejdřív promluvil?

DALŠÍ ČLÁNKY

PRO zaneprázdněnÉ profesionálY

25 efektivních strategií

Jak jíst lépe na cestách

Zarezervuj si nezávazný vstupní rozhovor, kde probereme možnost tvého připojení do výzvy!

Odesláním kontaktu souhlasíte s podmínkami o ochraně osobních údajů

Napiš mi na sebe prosím kontakt